2015-05-01

Krety, sroki i.. bociany!



 W najbliższych dniach nie planowałem wyjazdu do „Kretowiska sroki”. Moje plany zmieniły się po telefonie, który odebrałem 30 kwietnia o wczesnych godzinach rannych. Otrzymałem fascynującą wiadomość od mojego brata. Kilka minut później na mojej skrzynce pocztowej pojawiły się zdjęcia.
Po ich obejrzeniu stwierdziłem , że muszę tam być jak najprędzej.
Dlaczego taka decyzja?  Chcę to  ujrzeć na żywo!  Mam już zaplanowany wyjazd!
Oto co do mnie dotarło wczesnym rankiem ostatniego dnia kwietnia:

 
Na początku był jeden bocian

… chyba para.

Pozowały pięknie. Mimo braku ostrości fotki wyglądają wspaniale


Bociany zainteresowały się miejscem letniego  pobyt. Bardzo cieszy mnie widok tych ptaków na platformie, którą przygotowałem ponad miesiąc temu. Mam nadzieję, że powstanie na niej prawdziwe bocianie gniazdo i ptaki spędzą  w nim nadchodzące lato.
Doceniam moc pisanego słowa! Ogłoszenie zostało zauważone i są na to dowody :). Przedmiot ogłoszenia posiadł lokatorów :).
Jeżeli nie zmienią zdania, pojawią się nowe fotki. W przyszłości planuję zainstalować podgląd online.
Poczyniłem już pewne kroki w zrealizowaniu tego planu. Potrzeba jednak czasu aby ptaki na dobre zadomowiły się w tym miejscu
 Gości odwiedzających mojego bloga proszę o trzymanie kciuków za powodzenie akcji.  








5 komentarzy:

  1. Co za miejsce !
    Ca za zdjęcia!
    Co za bociany!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejsce... urocze.
      Zdjęcia... przyciągające wzrok.
      Bociany - prawdziwe :).

      Usuń
  2. Anonimowy3/5/15 12:11

    Kraków trzyma kciuki! Powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Jeżeli się nie zadomowią na tej platformie to pozostanie tylko postawić na biurku jakąś miniaturkę wykonaną metodą druku 3D - najlepiej drukarką znanej polskiej firmy.
      Kraków jest dla mnie takim miejscem jak dla bocianów ich gniazdo. Przybywałem do niego przez kilka kolejnych lat.

      Usuń
  3. A tu pusto i wiatr hula.....

    OdpowiedzUsuń