2013-03-10

Dlaczego barakwóz?

Na pytanie z tytułu można odpowiedzieć w kilku kontekstach:
- Jeżeli chodzi o nazwę to tylko ta domena z interesujących mnie była dostępna. Po napisaniu słowa "barakwóz" stwierdziłem, że ładnie się prezentuje jako słowo pisane a i jako konstrukcja głoskowa też brzmi nieźle.W dalszej części tekstów będzie pojawiać się słowo "barakowóz".
Od 10 lat jestem posiadaczem barakowozu i  mieszkam w nim z żoną przez wiele letnich dni. Stoi on na wsi w bardzo uroczym  miejscu.
Wyjaśnię znaczenie pojęcia "barakowóz": 
W naszym słowniku definicji znajdują się  wyjaśnienia pojęcia barakowóz. Poniżej prezentuję kilka najpopularniejszych wyjaśnień.
  • » Wyjaśnienie nr 1: Czasem spotkasz na działce.
  • » Wyjaśnienie nr 2: Dom cyrkowca w trasie.
  • » Wyjaśnienie nr 3: Barak na kołach.



2 komentarze:

  1. Dzień dobry. Przyciągnęło mnie tu po pańskim komentarzu na barakowoz.blogspot.com. Bardzo jestem ciekaw, co zrobiliście Państwo ze swoim barakiem. Prosimi o zdjęcia i opisy :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapełniam powoli swojego bloga barakowozowymi treściami. Mamy dużo fotografii. Większość była wykonywana bardzo spontanicznie bez analizy scenografii:)pod kątem prezentowania ich w sieci. Dlatego ich jakość jest daleka od doskonałości.
      Myślę, że klimat Kretowiska jest już czytelny.
      Ciekawi mnie, czy jest jeszcze gdzieś podobny barakowóz przystosowany do celów latobycia :). Na tabliczce znamionowej jest numer przekraczający setkę...
      Tak na marginesie - kupuję Państwa pomysł z werandą! Myślę,że co do ceny uda się nam dojść do porozumienia:).
      Ciekawią mnie Państwa odczucia odnośnie baraka bliźniaka - barakowoz.blogspot.com.

      Usuń